Ρομποτική: Τι προσφέρει στα παιδιά και πού να απευθυνθείτε

Όταν ακούμε «ρομπότ» σκεφτόμαστε γιγάντιες μηχανές που φτιάχνουν αυτοκίνητα ή δημιουργήματα της χολιγουντιανής φαντασίας που μπορούν να κάνουν αφάνταστα πράγματα. Κι όμως, τα ρομπότ υπάρχουν στην καθημερινότητά μας, με πολλούς και διάφορους τρόπους: Στα παιδικά παιχνίδια, στον μηχανισμό που καθαρίζει την πισίνα του κολυμβητηρίου και φυσικά στη σύγχρονη χειρουργική. Δεδομένου, λοιπόν, ότι η ανάγκη για νέες τεχνολογικές δυνατότητες δεν θα σταματήσει ποτέ, η χρήση της ρομποτικής τόσο στις επιστήμες όσο και στον εμπορικό κόσμο, πρόκειται να αναπτυχθεί όσο λίγες επιστήμες τα επόμενα χρόνια.

35014 robotics 590

 

Read more: Ρομποτική: Τι προσφέρει στα παιδιά και πού να απευθυνθείτε

Ο ορισμός του Ρομποτ

Όλοι γνωρίζουμε για τα ρομπότ, αν και πολλοί από εσάς έχετε διαφορετική άποψη για το τι είναι ρομπότ. Μερικοί από εσάς μπορεί να συνδέουν τα ρομπότ με μηχανήματα που έχουν ανθρώπινη μορφή και μπορούν να μιμούνται τον άνθρωπο, κάποια άλλα άτομα μπορεί να συνδέουν τα ρομπότ με μηχανή που μπορεί να κάνει κάτι που τον διέταξε ο αφέντης του. Όλες οι απαντήσεις είναι σωστές, διότι το ρομπότ έτσι είναι πάνω κάτω


Ο επίσημο ορισμός του ρομπότ είναι παρακάτω :<<Μια νέα προγραμματιζόμενη μηχανή, πολυλειτουργικού βραχίονα σχεδιασμένη για τη μεταφορά υλικών, ανταλλακτικών, εργαλείων, ή 

 εξειδικευμένων συσκευών μέσω διαφόρων προγραμματισμένων κινήσεων για την εκτέλεση διαφόρων εργασιών>>. Ο ορισμός αυτός λαμβάνεται από το Robot Institute of America, και διατυπώθηκε το 1979. Συνοπτικά αναφέρει πως το ρομπότ είναι ένα πράγμα που μπορεί να βοηθήσει το έργο του ανθρώπου.
Σύμφωνα με την IBM.com υπάρχουν τρεις βασικές λειτουργίες που έχει το ρομπότ.Πρόκειται για την ασφάλεια, δυσαρέσκεια, αλλά και η επανάληψη και η ακρίβεια. 

Read more: Ο ορισμός του Ρομποτ

Ποια παιδιά «πέφτουν» συχνότερα θύματα bullying;

Ποια παιδιά «πέφτουν» συχνότερα θύματα  bullying;

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Brigham Young διαπίστωσαν ότι τα περισσότερα παιδιά που πέφτουν συχνότερα θύματα σχολικού εκφοβισμού είναι τα υπέρβαρα. Λυπηρό συμπέρασμα μάλιστα της έρευνας αυτής είναι ότι τα παιδιά που έχουν υποστεί εκφοβισμό από τους συνομηλίκους τους, εξακολουθούν να νιώθουν φόβο ακόμη και ένα χρόνο μετά!

Η μελέτη, που δημοσιεύεται στην έγκυρη επιστημονική επιθεώρηση Journal of Pediatric Psychology, πραγματοποιήθηκε σε έξι δημοτικά σχολεία του Midwest σε παιδιά μεταξύ τέταρτης και πέμπτης δημοτικού.

Read more: Ποια παιδιά «πέφτουν» συχνότερα θύματα bullying;

Παιδί και ομιλία: Γιατί δεν μιλάει ακόμα;

 

Παιδί και ομιλία: Γιατί δεν μιλάει ακόμα;

Παιδί και ομιλία: Γιατί δεν μιλάει ακόμα;

 

Μπαμπά, μαμά, «νώμη» αντί για «συγγνώμη»... έχουν περάσει δύο χρόνια από τη γέννησή του και ο λεκτικός του πλούτος περιορίζεται σε λέξεις που μοιάζουν κάπως με τις δικές σας. Μήπως δεν είναι και τόσο εύστροφο;

Τα ξαδέρφια του, οι φίλοι του από τον παιδικό σταθμό... έχετε προσέξει ότι πολλά παιδάκια σε αυτή την ηλικία έχουν αρχίσει να φτιάχνουν κανονικές φράσεις. Όμως το δικό σας αρκείται στο να φλυαρεί χωρίς νόημα και συνοχή! Σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν είναι το μόνο. Σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες της λογοθεραπείας, ένα 20 - 25% των παιδιών δεν μιλάει σωστά σε αυτή την προσχολική ηλικία. Γιατί όμως το παιδί σας αρνείται να μιλήσει κανονικά, από τη στιγμή που τα υπόλοιπα παιδιά αυτής της ηλικίας μιλάνε και πολύ καλά μάλιστα;

Read more: Παιδί και ομιλία: Γιατί δεν μιλάει ακόμα;

Αυτός είναι ο τρόπος να μάθετε πόσο έξυπνο παιδί έχετε!

 

Αυτός είναι ο τρόπος να μάθετε πόσο έξυπνο παιδί έχετε!

 

Θέλετε να ξέρετε αν το παιδί σας θα γίνει έξυπνο; Ζητήστε του να κάνει μια ζωγραφιά. Γιατί, σύμφωνα με βρετανούς ερευνητές, οι ζωγραφιές των παιδιών στην ηλικία των 4 ετών προσδιορίζουν την ευφυΐα τους στα 14 τους. Και όπως υποστηρίζουν, ο συσχετισμός δεν αφορά τον τρόπο με τον οποίο ζωγραφίζουν, αλλά αυτό που ζωγραφίζουν. Δηλαδή, για τους μελλοντικούς πόντους ευφυΐας, το παιδί σας θα πρέπει να περιλαμβάνει στα σκίτσα του όλα τα χαρακτηριστικά του προσώπου και του σώματος αυτού που προσπαθεί να σχεδιάσει, και μάλιστα να τα «τοποθετεί» στα σωστά σημεία. Για τις ανάγκες της έρευνας, οι ειδικοί ανέλυσαν τις ζωγραφιές 7.000 δίδυμων παιδιών στην ηλικία των 4 ετών, ανάλογα με το σχήμα και το σωστό αριθμό χαρακτηριστικών στα σκίτσα τους, όπως κεφάλι, μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά, μαλλιά, σώμα και άκρα.

Read more: Αυτός είναι ο τρόπος να μάθετε πόσο έξυπνο παιδί έχετε!

Γιατί να ξεκινήσει το παιδί αγγλικά από τόσο μικρή ηλικία;

 

 

Συνηθισμένο ερώτημα των γονιών είναι γιατί να ξεκινήσει αγγλικά το παιδί σε τόσο μικρή ηλικία;
Τα οφέλη από την όσο το δυνατόν γρηγορότερη έναρξη εκμάθησης αγγλικών είναι πολλά.
"Τα παιδιά ξεκινούν να μαθαίνουν Αγγλικά όπως έμαθαν τη μητρική τους γλώσσα,δηλαδή μαθαίνουν πρώτα να ξεχωρίζουν και να αντιλαμβάνονται του ήχους της γλώσσας και την συνέχεια να μιλούν.
Μαθαίνουν ευχάριστα και ξεκούραστα χωρίς πίεση ή μελέτη στο σπίτι.Καθώς,δεν ασχολούνται με την ανάγνωση ή τη γραφή ακόμα,έχουν ευκαιρία να αναπτύξουν πολύ τον προφορικό λόγο.
Τα παιδιά που έχουν παρακολουθήσει νηπιακά τμήματα πριν ξεκινήσουν την Α' Junior έχουν μεγάλη εμπειρία της γλώσσας,και προσαρμόζονται γρηγορότερα στις απαιτήσεις της επόμενης τάξης και γίνονται άριστοι μαθητές.

Κάθε χρόνο οι μαθητές των νηπαικών τμημάτων εντυπωσιάζουν τους γονείς τους με την ικανότητά τους να μιλούν την αγγλική γλώσσα με υπέροχη προφορά μετά από λίγους μήνες μαθημάτων
.

Κάνετε το παιδί σας (να θέλει) να διαβάσει

Δεν είναι εύκολο να «κάνετε ένα παιδί να αφήσει το κινητό, τον υπολογιστή ή την τηλεόραση για χάρη του βιβλίου, το οποίο αδυνατεί να ανταγωνιστεί την ψυχαγωγία που παρέχει η τεχνολογία σήμερα. Δεν είναι, όμως, αδύνατο.
Επιλέξαμε δοκιμασμένες συμβουλές από γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδοψυχολόγους για το πώς, προσπαθώντας λίγο παραπάνω, μπορεί κανείς να βοηθήσει το παιδί του, όχι μόνο να μάθει να διαβάζει, αλλά και να θέλει να το κάνει. Η αρχή για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να γίνει από τα λογοτεχνι¬κά βιβλία, τα οποία έχουν την ικανότητα να κερδί¬σουν το παιδί. Ένα παιδί που έχει μάθει να διαβάζει λογοτεχνικά βιβλία μπορεί πιο εύκολα να διαβάσει και βιβλία για το σχολείο. Ωε εκ τούτου, ένα παιδί που έχει μάθει να διαβάζει έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας στις σχολικές εξετάσει. Ξεκινήστε από το βιβλίο

Read more: Κάνετε το παιδί σας (να θέλει) να διαβάσει

Ξένη Γλώσσα - Ιδιαίτερα ή Ομαδικά σε τάξη;

Ποια είναι η καλύτερη επιλογή για το παιδί μου;

H δυνατότητα ανάπτυξης των γνωστικών δεξιοτήτων του μαθητή, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον είναι τα βασικά στοιχεία που μας επιτρέπουν να κρίνουμε ποια είναι η προσφορότερη λύση.

Οι γνωστικές ικανότητες αναπτύσσονται σε κάθε στιγμή της ζωής μας, με την αλληλεπίδραση των ιδεών, των προτάσεων, των διευκρινίσεων, των αντιρρήσεων, των ερωτήσεων των συμμαθητών μας, των φίλων μας, των δασκάλων μας και των μελών της οικογένειάς μας. Πιο απλά, μαθαίνουμε πολύ πιο εύκολα και πιο ευχάριστα σαν μέλη μιας ομάδας.

Η εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων που προσφέρει το σχολικό περιβάλλον στη διαδικασία της μάθησης, είναι καθοριστική. Τα ανήσυχα νεανικά πνεύματα τρέφονται, μαθαίνουν και παράγουν σε ένα διαρκώς ανανεούμενο περιβάλλον, το οποίο, με κυρίαρχο στοιχείο την άμιλλα, τους δίνει την ευκαιρία να αναζητούν νέους τρόπους έκφρασης και δημιουργίας, να ανακαλύπτουν νέους τρόπους προσέγγισης κάθε μαθήματος.

Read more: Ξένη Γλώσσα - Ιδιαίτερα ή Ομαδικά σε τάξη;

Βοηθήστε το παιδί να πιστέψει στον εαυτό του!

Με απλά βήματα κάθε γονιός μπορεί να κάνει ένα σπουδαίο δώρο στο παιδί του, αυτό της αυτοεκτίμησης! Η συμπεριφορά του είναι αυτή που θα παίξει τον πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη αυτού του υγιούς αισθήματος.

Η υγιής αυτοεκτίμηση είναι η θωράκιση ενός παιδιού απέναντι στις προκλήσεις της ζωής. Τα παιδιά που έχουν καλή ιδέα για τον εαυτό τους αντιμετωπίζουν καλύτερα τις διαμάχες και αντιστέκονται καλύτερα στις αρνητικές πιέσεις. Χαμογελούν περισσότερο και είναι ικανά να χαρούν τη ζωή τους. Τα παιδιά αυτά είναι ρεαλιστές και αισιόδοξοι άνθρωποι.

Read more: Βοηθήστε το παιδί να πιστέψει στον εαυτό του!