1st Project 

Tροποποιημένες κατασκευές του ρομποτ "MILO", με σκοπό την εξοικείωση των παιδιών, με τα επιμέρους τμήματα του αντικειμένου.  Μέσα από την πολύπλευρη προσέγγιση του αντικειμένου τα παιδιά είναι σε θέση να εμπεδώσουν έννοιες της φυσικής (τριβή) πιο εύκολα.

 

2nd Project

Όταν η μάθηση γίνεται παιχνίδι!  Με την κατασκευή ενός αυτοκινήτου τύπου ράλι, πειραματιζόμαστε με τον προγραμματισμό του και μαθαίνουμε την έννοια της ταχύτητας και τους παράγοντες που μπορούν να την επηρεάσουν! 

 

3rd Project
(Φυτά και Απικονιαστές)
 
Φυτά και στους επικονιαστές. προσομοίωση μιας μέλλισας και ενός λουλουδιού. Με αυτό το μοντέλο προσπαθήσαμε να μιμιθούμε την σχέση μεταξύ του επικονιαστή και του φυτού!

 

 

 

4th Project

Kατασκευή και προγραμματισμός έναν βάτραχου γυρίνου. Μιλήσαμε για τα αναπτυξιακά στάδια που διαδέχεται ένας γυρίνος, προκειμμένου να γίνει ένας ενήλικας βάτραχος, καθώς και για τα εξωτερικά μορφολογικά χαρακτηριστικά του. 

 
 
5th Project
 

O κυνηγός και η λεία του και οι στρατηγικές που αναπτύσσουν οι κυνηγοί προκειμένου να πιάσουν την λεία τους, αλλά και για τα σχέδια διαφυγής των τελευταίων. Στη συνέχεια κατασκευάσαμε και προγραμματίσαμε έναν γορίλα!

 

6th Project

Για ποιο λόγο επικοινωνούν τα ζώα μεταξύ τους? Τα ζώα λαμβάνουν διάφορες πληροφοριές μέσα από τις αισθήσεις τους, τις οποίες επεξεργάζονται και ανταποκρίνονται με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα η πυγολαμπίδα παράγει φως για καμουφλάζ, για να δελεάσει το θήραμά της και για να επικοινωνήσει. Άλλα χρησιμοποιούν ήχους και κινήσεις για να επικοινωνήσουν.
Έτσι κατασκευάσαμε και προγραμματίσαμε ένα δελφίνι, ένα φίδι, μια κάμπια και το αλογάκι της παναγίας.
 
 
7th Project
 
Υπάρχουν ζώα που ζουν σε ακραία περιβάλλοντα και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματά τους επηρεάζονται από το περιβάλλον στο οποίο ζουν.
Έτσι λοιπόν κατασκευάσαμε και προγραμματίσαμε έναν δεινόσαυρο, ένα ψάρι κα μια αράχνη.
 
 
8th Project
 

Πώς οι επιστήμονες εξερευνούνε το διάστημα? Πιο συγκεκριμένα πώς μπορούνε να εξερευνήσουν άλλους πλανήτες? Έτσι λοιπόν κατασκευάσαμε τα rover (περιπλανητές) τα οποία είναι αυτόματες μηχανές που κινούνται στην επιφάνεια ενός ουράνιου σώματος και εξετάζουν χωμα, νερό ή αναλύουν καιρικές συνθήκες.

 

9th Project

Οι διαβάσεις για τα ζώα είναι κατασκευές που επιτρέπουν τα ζώα να διασχίσουν εμπόδια που έχουν φτιάξει οι άνθρωποι με ασφάλεια.

 

10th Project

Γιατί είναι σημαντικό να φροντίζουμε τις θάλασσες και τους ωκεανούς και να τους διατηρούμε καθαρούς από πλαστικά σκουπίδια?

Έτσι λοιπόν κατασκευάσαμε και προγραμματίσαμε μια συσκευή που θα μπορεί να μαζεύει πλαστικά σκουπίδια διάφορων μεγεθών από τις θάλασσες. Επίσης κατασκευάσαμε και προγραμματίσαμε μια συσκευή (ηλ. σκούπα) που μαζεύει τα σκουπίδια από το πάτωμα.